www.biopoiotita.gr

Σάββατο, 8 Δεκεμβρίου 2012

Πρώτη πιστοποίηση ξενοδοχείου με το «Σήμα Ποιότητας Κρητικής Κουζίνας»


Η πρώτη πιστοποίηση ξενοδοχείου με «Σήμα Ποιότητας Κρητικής Κουζίνας» έγινε στις 4 Δεκεμβρίου στα γραφεία της Περιφέρειας Κρήτης όπου επιδόθηκε το σήμα από τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη, στον επιχειρηματία Ανδρέα Μεταξά, για την πιστοποίηση του ξενοδοχείου Creta Maris Beach Resort, στη Χερσόνησο, για το συνολικό γαστρονομικό του πρόγραμμα.
Όπως τονίσθηκε κατά την διάρκεια της επίδοσης του Σήματος Ποιότητας Κρητικής Κουζίνας, το εγχείρημα του Ανδρέα Μεταξά, παρά το ρίσκο που είχε αποδείχθηκε κερδοφόρο και για τον ίδιο αλλά και ευεργετικό για τα τοπικά προϊόντα.

Έτσι κατά την απερχόμενη τουριστική περίοδο το ξενοδοχείο δεν έκανε καμία εισαγωγή τροφίμων αλλά αντιθέτως, αγόρασε από ντόπιους προμηθευτές και παραγωγούς και κατανάλωσε 6,5 τόνους γάλακτος, 15 τόνους τυριού, 80 τόνους πατάτες και ντομάτες, ένα τόνο μελιού και 1,5 τόνο ελιές.

«Το όραμα της άμεσης διασύνδεσης του πρωτογενούς τομέα της Κρήτης με τον τουρισμό γίνεται πράξη» ανέφερε από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Κρήτης και μίλησε για ένα μεγάλο στοίχημα, που μπορεί να μας βγάλει από την κρίση, επενδύοντας στον πρωτογενή τομέα και καταναλώνοντας Κρητικά ανταγωνιστικά προϊόντα, που θα κατακτήσουν την Κρήτη και στη συνέχεια, μέσω τουριστών, τις αγορές του εξωτερικού.

«Εμείς από την πλευρά μας ως Περιφέρεια καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να κάνουμε πράξη το όραμα και θέλουμε συνεργάτες και συμπαραστάτες τους ξενοδόχους, τους διευθυντές, τους εργαζόμενους, τους παραγωγούς για να βγάζουμε τα προϊόντα που θα κατακτήσουν τις αγορές» ανέφερε ο κ. Αρναουτάκης.

Ο Ανδρέας Μεταξάς παραλαμβάνοντας το σήμα της πιστοποίησης έκανε λόγο για μεγάλη τιμή για επιβράβευση της πρώτης κούρσας «γιατί, όπως είπε, έχουμε ακόμα μπροστά μας πολλούς αγώνες τα επόμενα χρόνια για να σταθεροποιηθεί αυτή η ιδέα της στροφής της ξενοδοχείας, που μετατρέπει σε εργαλείο μάρκετινγκ την Κρητική μας ταυτότητα και κουζίνα, για να είμαστε δυνατοί και ανταγωνιστικοί στο στίβο της αγοράς».

Επίσης πρόσθεσε ότι μόνο η μείωση των τιμών διαμονής δεν κάνει το τουριστικό προϊόν ανταγωνιστικό και υπογράμμισε: «Χρειάζεται η ποιότητα και η διαφορετικότητα. Αυτό το πετυχαίνουμε απλά ακολουθώντας το ένστικτό μας και την Κρητική φύση μας. Θα πρέπει τα περισσότερα ξενοδοχεία που σέβονται τον εαυτό τους να στραφούν σε αυτές τις κατευθύνσεις της τοπικής μας ιδιαιτερότητας».

Μέχρι σήμερα έχουν πιστοποιηθεί στην Κρήτη με το «Σήμα Ποιότητας Κρητικής Κουζίνας» 14 εστιατόρια, ενώ συνεχώς αυξάνει το ενδιαφέρον από επιχειρήσεις εστίασης και ξενοδοχεία, που καταθέτουν αιτήσεις για να πιστοποιηθούν.