www.biopoiotita.gr

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Σεμινάριο Digital Marketing στο Γεωπονικό Αθηνών

Πρόκειται για εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 18 ωρών από τις 5-9 Ιουνίου.

Για πρώτη φορά το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών μπαίνει στα χωράφια του Digital Marketing, διοργανώνοντας ένα ολοκληρωμένο, ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελματικές απαιτήσεις του μάρκετινγκ και της εταιρικής επικοινωνίας.
Απευθύνεται:
  • Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
  • Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
  • Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών - ανεξαρτήτως ειδικότητας - για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο μελετών περίπτωσης με πρακτικά παραδείγματα.
Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:
Day 1 Δευτέρα (05.06.2017) – (17:30 – 21:00)
Digital Marketing & branding
Digital Strategy & Planning
Social Media Strategy
Day 2 Τρίτη (06.06.2017) – (17:30 – 21:00)
SEO
Digital Content
Social Media advertising
Email & Mobile Marketing
Day 3 Τετάρτη (07.06.2017) – (17:30 – 21:00)
Risk Management in Social Media
Social Media Marketing for:
(Google+, Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, LinkedIn)
Enterprise Social Networking
Day 4 Πέμπτη (08.06.2017) – (17:30 – 21:00)
Digital Selling Skills
SEM
Web Analytics
Social Media dashboards
Day 5 Παρασκευή (09.06.2017) – (17:30 – 21:00)
Target Audience
Consumer Buying Decisions (Digital Channels)
Search & Analyze Competitors
Digital Project (Case Study)
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης Σεμιναρίου  από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:
  • Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της
  • Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing
  • Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media  ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
  • Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται
  • Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)
 
Κόστος προγράμματος: 70€
Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 05-09.06.2017
Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210-5294288 και 210-5294203
ή στα e-mail: mc@aua.gr και kkdiareme@aua.gr
Η κατάθεση των χρημάτων για τη διασφάλιση και κράτηση της θέσης σας, θα πρέπει να γίνει στο λογαριασμό του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών-(ΕΛΚΕ) στην:
Εθνική Τράπεζα Ελλάδος: ΙΒΑΝ GR4901100400000004054212339
Μετά να αποστείλετε με e-mail (kkdiareme@aua.gr) το απόκομμα της κατάθεσης σας (γράφοντας και το τηλέφωνό σας).
Εισηγητές:
Γεράσιμος Τζαμαρέλος, PhD.
Εμμανουήλ Χατζηγεωργιάδης
Κυβέλη Κων/να Διαρεμέ, MSc.
Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος:
Καθηγητής Θ.Τσιλιγκιρίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου