www.biopoiotita.gr

Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

Πρωινό: 5 Λόγοι που θα σε πείσουν ότι δεν πρέπει να το παραλείπεις ποτέ


Το πρωί καταλαβαίνουμε ότι τρέχετε και δε φτάνετε. Πρέπει μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να πλυθείτε, να βαφτείτε και να ντυθείτε. Που χρόνος για πρωινό θα μας πείτε. Φεύγετε με έναν καφέ στο χέρι, παρόλο που η κοιλιά σας παραπονιέται γουργουρίζοντας.

Δείτε για ποιους βασικούς λόγους δεν πρέπει να παραλείπετε ποτέ το πρωινό, το οποίο είναι και το βασικότερο γεύμα!

1. Μελετητές έχουν συμπεράνει ότι οι άνθρωποι οι οποίοι δεν παραλείπουν ποτέ το πρωινό τους τείνουν να είναι πιο αδύνατοι από αυτούς που δεν τρώνε ποτέ πρωινό. Μάλιστα τόνισαν ότι αυτοί που δε δίνουν έμφαση στο πρωινό έχουν την τάση να τρώνε περισσότερους υδατάνθρακες κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι οποίοι βοηθούν στην αύξηση του βάρους σας

2. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που δεν τρώνε πρωινό, είναι πιο επιρρεπείς στη σοκολάτα, στα γλυκά και στα αναψυκτικά, από αυτούς που δε φεύγουν από το σπίτι τους αν δε φάνε. Επιπλέον, οι πρώτοι αποφεύγουν τα λαχανικά και τα φρούτα

3. Κι όμως! Επιστήμονες έχουν αποδείξει μέσω πειραμάτων, ότι το πρωινό βοηθάει στη σκέψη. Ναι καλά διαβάσατε. Σε test που έγινε, οι μαθητές που τρώγανε πρωινό απέδιδαν καλύτερα και έπαιρναν υψηλότερους βαθμούς από τους μαθητές που δεν έτρωγαν τίποτα.

4. Άλλες μελέτες έχουν ανακαλύψει ότι οι άνθρωποι που τρώνε ένα υγιεινό πρωινό δεν έχουν προβλήματα με πάχος στην κοιλιά.

5. Όταν το στομάχι είναι γεμάτο και ο οργανισμός μας νιώθει καλά είναι και ευκολότερο να συγκεντρωνόμαστε και να αποδίδουμε καλύτερα στις ανάγκες της καθημερινότητάς μας

Τροφές που πρέπει να προτιμάτε:
- Bρώμη: Eνισχύει τη μνήμη και την αυτοσυγκέντρωσή σας
- Αυγά: άψογη πηγή πρωτεΐνης, θα σας κάνουν να μην πεινάτε για μεγάλο χρονικό διάστημα
Και φυσικά μην ξεχνάτε να πίνετε καθημερινά γάλα, το οποίο περιέχει ασβέστιο και βοηθάει στη υγεία των οστών σας



Πηγή: http://www.queen.gr/YGEIA-FITNESS/DIATROFH-DIAITES/item/64627-proino-5-logoi-poy-tha-se-peisoyn-oti-den-prepei-na-to-paraleipeis-pote#ixzz2FRSBjg75