Η πληροφόρηση είναι καθοριστικό κριτήριο για τις επιλογές τροφίμων από τους καταναλωτές και επηρεάζει τόσο τα συμφέροντα των καταναλωτών όσο και την εμπιστοσύνη τους στα προϊόντα που κυκλοφορούν και τις υπηρεσίες που παρέχονται στην εσωτερική αγορά.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους μια σειρά μέσων και δικτύων με σκοπό την παροχή αξιόπιστων πληροφοριών και βοήθειας για την αντιμετώπιση των δυσκολιών που μπορεί να αντιμετωπίσουν στην εσωτερική αγορά. Επίσης, υπάρχουν ορισμένοι κανόνες για την προστασία των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές ή παραπλανητική διαφήμιση.
http://europa.eu/legislation_summaries/consumers/consumer_information/index_el.htm
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους μια σειρά μέσων και δικτύων με σκοπό την παροχή αξιόπιστων πληροφοριών και βοήθειας για την αντιμετώπιση των δυσκολιών που μπορεί να αντιμετωπίσουν στην εσωτερική αγορά. Επίσης, υπάρχουν ορισμένοι κανόνες για την προστασία των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές ή παραπλανητική διαφήμιση.
http://europa.eu/legislation_summaries/consumers/consumer_information/index_el.htm
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου