www.biopoiotita.gr

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

Μπέος: Αδίκησα τον εαυτό μου με τη δήλωση που έκανα για τον Κασσελάκη


 

Στην δήλωση που είχε κάνει κατά του Στέφανου Κασσελάκη αναφέρθηκε ο Αχιλλέας Μπέος μιλώντας στην εκπομπή T-live με την Τατιάνα Στεφανίδου λέγοντας ότι αδίκησε τον εαυτό του.

Ο Αχιλλέας Μπέος σχολίασε στην εκπομπή τα όσα είπε για τον Στέφανο Κασσελάκη αμέσως μετά την εκλογή του ως δήμαρχος και είχαν προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων: «Το είπα ελληνικά. Ελευθερία λόγου και έκφρασης δεν έχετε μόνο εσείς οι δημοσιογράφοι, είναι για όλο τον κόσμο. Κι εγώ έχω το δικαίωμα να εκφραστώ ελεύθερα. Με τη συγκεκριμένη δήλωση έβλαψα μόνο τον εαυτό μου και κανέναν άλλο.  Δεν ήταν λάθος, εξέφρασα μία αλήθεια, μία πεποίθηση. Με το συγκεκριμένο ποσοστό των ανθρώπων δεν έχω κανένα πρόβλημα και η προσωπική ζωή τους δεν με αφορά.

Περισσότερα στο https://www.newsit.gr/ellada/mpeos-adikisa-ton-eayto-mou-me-ti-dilosi-pou-ekana-gia-ton-kasselaki/3899167/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου