www.biopoiotita.gr

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

ΑΓΡΟΤΗΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ! Ο 86χρονος που μιλάει 100 γλώσσες

agrotis

UNCATEGORIZED
0

ΑΓΡΟΤΗΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ! Ο 86χρονος που μιλάει 100 γλώσσες

agrotis
Της Κατερίνας Φραγκουλάκη
Είναι 86χρονών και μιλάει 100 γλώσσες. Από μικρό παιδί αγαπούσε τα γράμματα. Διάβαζε και μελετούσε τα πάντα. Γεννημένος το 1930, εγκαταλείπει το σχολείο στα χρόνια που ακόμα πήγαινε στο δημοτικό. «Αλλεργικός» όπως ο ίδιος αποκαλύπτει με τα μαθηματικά, λέει αντίο στο σχολείο και ξεκινάει να δουλεύει στους κάμπους.
Η ζωή του 86χρονου Riccardo Bertani, του Ιταλού με το πιο αστραφτερό και κοφτερό μυαλό, θα σας συγκινήσει….
«Το μυαλό μου το είχα πάντα στα βιβλία. Είχα διαβάσει πολλά βιβλία. Αγόραζα λεξικά. Από τα 18 μου μετέφραζα τόμους. Δεν έκανα άλλη δουλειά. Ξυπνούσα νωρίς το πρωί και περίμενα να βγει ο ήλιος. Ήθελα να νιώθω το μυαλό μου «καθαρό». Έμαθα μόνος μου πολλές γλώσσες. Καθόμουν στην βιβλιοθήκη του χωριού και διάβαζα».
Αν και οι φίλοι του τον θεωρούν φαινόμενο, ο ίδιος δεν θεωρεί τον εαυτό του φαινόμενο.
0000
Μάλιστα ο ίδιος -σύμφωνα- με τη repubblica.it- αποκαλύπτει πως δεν παρακολουθεί τηλεόραση αλλά ούτε και ίντερνετ.
Τέλος, στη συνέντευξή του θα συμπληρώσει: «Είμαι ένας άνθρωπος που ταξιδεύω πολύ… Με το μυαλό μου και τα βιβλία. Είναι αλήθεια πως με προσκάλεσαν όλα αυτά τα χρόνια φίλοι να ταξιδέψω σε πολλές χώρες, όπως στη Ρωσία, στη Βουλγαρία. Δεν πήγα πουθενά…»- Από τα βιβλία έπαιρνε όσα ακριβώς ζητούσε…
Όσο για τις διαλέκτους; Πιστεύει πλέον πως έχουν χαθεί.
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ REPUBBLICA.IT
FONDE DI FOTO: REPPUBLICA.IT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου